AMERIČKI STRUČNJACI: Turizam će se brzo oporaviti kad prođe pandemija

Kada pandemija koronavirusa prođe, ljudi će želeti da putuju, ali će biti oprezniji, pokazuje studija kompanije Luggage hero.

Više od polovine Amerikanaca (58%) planira da putuje u periodu između maja i septembra 2020. godine, ali svaki četvrti ispitanik kaže da će izbegavati velike gradove i javni prevoz.

Izvršni direktor Luggage Hero kompanije Janik Lavec kaže da će tražnja turističkih aranžmana biti jača nego ikad kad se pandemija završi.

Ostaće u zemlji – Mnogi će izbegavati međunarodna putovanja jer će se osećati veću sigurnost ukoliko budu bliže svojoj kući.

Neće putovati daleko od kuće – Pojedini će radije birati odmor proveden u domovini i road trip putovanja kako bi izbegli avionske letove i krstarenje.

Putovanja će trajati kraće – Zbog uticaja ekonomije, klasičan dvonedeljni letnji odmor bi mogao da se pretvorti u dug vikend.

Da li će se turistička industrija oporaviti od pandemije koronavirusa?

– Putovanja i turizam su veoma otporna industrija koja se iznova i iznova oporavlja od bolesti i prirodnih katastrofa – kaže Džon Lovel iz kompanije Travel Leaders Group.

Promatrači ove industrije predviđaju brzi povratak turizmu, uprkos trenutnim naslovima propasti i sumraka. Oni ističu da se i ranije turizam brzo oporavljao nakon drugih pandemija i katastrofa, uključujući i 11. septembar.

– Morate da procenite sopstvenu toleranciju na rizik, preduzmete razumne i oprezne mere predostrožnosti i donositi pametne odluke o putovanju – kaže Lovel i dodaje da “trenutno postoje neverovatne turističke ponude za destinacije širom sveta”.

Kako će putovanja izgledati nakon koronavirusa?

Verovatno je da će turistički centri započeti agresivni program oporavka od korona virusa onog trenutka kada se smiri pandemija. To je predviđanje Vejna Smita, predsednika Odeljenja za hotelijerstvo i menadžment u turizmu na Koledžu Čarlston.

– Većina zemalja će uspostaviti strategiju oporavka, a najverovatnije će uvoditi određene popuste – kaže Vejn.

Smit kaže da najbolje strategije ne moraju nužno da se odnose na niže cene, već i na kvalitet.

– U prošlosti sam video primere da hotel nudi besplatne obroke uz bukiranje soba, a možda čak i karte za posetu određenih atrakcija – dodaje Vejn.

Izvor: eKapija

 

Leave a Comment