Intenzivna promotivna kampanja TOS-a na BBC Travel

Na posebnoj platformi BBC Global News-a specijalizovanoj za putovanja, BBC travel, koja istražuje i slavi različite delove sveta, od dobro poznatih i masovno posećivanih do većini potpuno nepoznatih i egzotičnih destinacija, Turistička organizacija Srbije otpočela je polovinom aprila televizijsku i digitalnu promotivnu kampanju pod nazivom See Serbia.

U periodu od polovine aprila do polovine maja meseca, promotivni video spot koji prikazuje neke od najlepših predela i vidikovaca Srbije, kao i njena vodena bogatstva, emitovan je skoro 40 puta. Tokom trajanja digitalne kampanje na BBC.com, na posebnom delu sajta posvećenom Srbiji (http://www.bbc.com/storyworks/travel/see-serbia/home) u saradnji sa novinarskim timom BBC-a objavljeno je više članaka na temu turističke ponude Srbije, a reklamni baneri I love Serbia će biti prikazani 7 miliona puta na tržištima Velike Britanije, Sjedinjenih Američkih Država i više od 200 zemalja i regiona u svetu u kojima je BBC dostupan sa 151 miliona jedinstvenih posetilaca mesečno. Ovi baneri vodiće ka posebnoj promo-strani BBC-a posvećenoj Srbiji kao i na sajt Turističke organizacije Srbije.

– U vremenu u kojem mnogi čeznu za begom iz svakodnevice i putovanjem u bezbednom okruženju, uz uspešno sprovedenu imunizaciju stanovništva, povoljnu epidemiološku situaciju i sve preduzete sanitarne mere, tradicionalno gostoprimljiva Srbija će već ovog leta biti spremna da dočeka putnike iz svih delova sveta i pruži im priliku da istraže njene lepote – izjavila je mr Marija Labović, v.d. direktora TOS-a povodom pokretanja ove kampanje.
Ono što će posebno biti istaknuto u ovogodišnjoj kampanji jesu Novi Sad kao laureat titule Evropske prestonice kulture 2022, zatim seoski turizam Srbije i životni stil koji podrazumeva uživanje u malim stvarima, oličen u reči „merak“, bogata, dinamična, živa i raznovrsna umetnička i kulturna ponuda, kao i sve čarolije koje sa sobom nose zimski meseci u Srbiji.

Izvor: TOS

Leave a Comment