Gondola inspiriše na povezivanje i nove doživljaje

Da Gold gondola nije samo vožnja, već mesto susreta i doživljaja koje inspiriše povezuje i kreira uverili su se i predstavnici nacionalnih medija i influenseri koji su bili deo pres ture na gondoli. Oni su tokom dva dana otkrili šta čini posebnom najdužu panoramsku gondolu na svetu. Pored same vožnje i pogleda koji su nesvakidašnji, poseban utisak na njih ostavili su kreativna radionica „Četkica i čašica“ pored Ribničkog jezera, relaksacija u Gondola baru uz ukusne zalogaje i domaće napitke. Kroz susret sa novim konceptom izložbenog prostora „Showroom“ u Trgovačkoj ulici saznali su kako je biti deo gondoline zajednice koja se primenjuje i promoviše savremene tendencije u turizmu u spoju sa tradicijom i autentičnim duhom Zlatibora. Pres turа je bila prilika i da Gold gondola, Turistička organizacija Zlatibor i Kulturni centar Zlatibor predstave svoje aktivnosti i događaje za letnju sezonu.

Zaštita prirode i zdravi stilovi života su u fokusu naših aktivnosti, ističe direktorka JP Gold gondola Zlatibor Bojana Božanić, a od prošle godine smo počeli da sarađajumeo sa lokalnim proizvođačima i ženama preduezetnicama. Naš cilj je da kreiramo integrisani turistički proizvod, pa ćemo tokom leta organizovati pazarni dan ponedeljkom kroz koji će se promovisati lokalne proizvode i usluge. Njihovi proizvodi su ručno rađeni od prirodnih materijala i njih će turisti moći da kupe upravo na gonodli.

„Utorak je u letnjem programu porodični dan kada ćemo promovisati biciklizam, orijentiring i planinarenje uz animatore koje će voditi različite sportske programe na međustanici gde se nalazi i igralište za decu. Sredom su planirane edukativne dečije radionice kao što su robotika i laboratorijski eksperimenti, a to će sve biti besplatno. Četvrtkom će ćemo realizovati „Četkicu i čašicu“ uz uživanje u prirodu, piće i vraćanje samima sebi. Petak je gastro dan kada ćemo imati zajedničko kuvanje ili ručak u prirodi upravo od sastojaka koji se mogu naći u ovim krajevima. Subota je uvek rezervisana za događaje koji se odvijaju u večernjim časovima: letnji bioskop, predstave, Erski kabare, koncert krajem avgusti, matine, priprema uksunih zaloga u saradnjis a našim partnerima, a od ovog leta i večera u gondoli kao novitet. Mnoštvo lepih sadržaja koji će učiniti naši gosti uživaju u zalasku sunca iz kabina.“, najavila je Božanić. Ona je dodala da Gold gondola, zajedno sa saradnicima, javnim preduzećima i Opštinom Čajetina, kontinirano radi na promociji prirode kojoj se turisti rado vraćaju.

Tokom letnje sezone, od petka do nedelje, gondola će raditi duže – putnici će moći da se voze do 20 časova, a subotom i kasnije u zavisnosti od događaja.

Kulturni centar Zlatibor i ovog leta nastavlja sa festivalom „Kulturna tura/Kultur natura“ od 7. jula do 7. septembra kroz koji će posetiocima biti pružen umetnički prorgram u prirodi. Festival počinje nastupom hora RTS-a 7. jula Semegnjevu, a publiku tokom leta očekuje nastup Vasila Hadžimanova u Trpikovi i premijera predstave „Ima jedna pećina stroga“ u saradnji sa Čiča mičinim pozorištem i Ljubivojem Ršumovićem koja će biti odigrana u Stopića pećini.

„U galeriji Boža Kovačevića igraće se predstave San o Mileni i Ućutkivanje Sokrata, a na divnoj bini u Tripkovi spremamo veliki mjuzikl i premijeru. Festival ćemo zatvoriti na Gold gondoli početkom septembra koncertom Abba tribute benda na vrhu Tornika. Sabor trubača će se održati 22. i 23. jula na Zlatiboru sa našom kraljicom trube Danijelom i takmičenjem koje nas vodi u Guču. Mi ne zaboravljamo svako naše selo poštujući sve tradicionalne manifestacije od Petrovdanskih dana u Sirogojnu do Dana pastrmke u Ljubišu, a u Sirogojnu će gostovati Dragana Mirković. Na vodopadu u Gostilju će nastupiti Belgrade Chamber Orchestra gde će izvoditi muziku sa srpskih dvorova. Leto je na planini i kultura je na visini ovog leta na Zlatiboru.“, poručila je direktorka Kulturnog centra Zlatibro Danica jevtić Šišović.

Iz Turističke organizacije Zlatibor za letnju sezonu najavljuju brojne koncerte i predstave na Kraljevom trgu, a u saradnji sa Kulturnim centrom Zlatibor ožive i okolna sela koja će ponuditi sadržaje turistima i meštanima.

„Zlatibor mora da privuče nove posetioce i da zadrže stare, pa se uvek trudimo da osmislimo nešto novo. Ove godine ćemo po prvi put imati novu manifestaciju za decu koja će se održavati u Trgovačkoj ulici. Svi koji se odluče da provedu leto na planini neće pogrešiti. Po statističkim podacima Zlatibor je omiljeno mesto naših domaćih turista, ali i stranih turista zahvaljujući naporima turističkih poslenika, Gold gondole, Opštine Čajetina i Turističke organizacije Zlatibor koji se trude da promovišu Zlatibor van zemlje. Najbrojniji turisti su iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Severne Makedonije, a u odnosu na isti period prošle godine zabeleženo je povećanje dolazaka inostranih gostiju od čak 30 odsto. Od stranih gostiju ovde najčešće borave turisti iz Kine, Rusije, Malte i Ruminije. Tokom proleća je počeo da radi i auto kamp koji pripada Turističkoj organizaciji Zlatibor i on privlači veliki broj turista iz Evropske unije.“, rekla je Jelica Tošić iz Turističke organizacije Zlatibor.

Showroom – futuristička kapsula i savremeni prostor koji inspiriše i povezuje

Kroz susret sa novim konceptom izložbenog prostora Showroom u Trgovačkoj ulici, učesnici pres ture su osetili kako je to biti deo gondoline zajednice i njenog ekosistema. Ovaj objekat u centru Zlatibora nastao je sa ciljem da se gondola približi posetiocima kao mesto susreta koje inspiriše, kreira i povezuje.

„Cilj postavljanja Showroom-a je da tu promovišemo naše zabavne, kulturne, sportske, dečije i društveno odgovorne aktivnosti. Posetioci će moći da da kupe karte i da se informišu o cenama karata, suvenir šopu, našim proizvodima koji su ručno rađeni i ekskluzivni, a koji će takođe moći da se kupe ovde ili u našem onlajn šopu. Druga funkcija ovog prostora je da pravimo nove kolaboracije i sadržaje sa našim partnerima. Odavde krećemo sa novim projektom Members Club (Klub partnera) kroz koji ćemo se umrežavati sa našim saradnicima na institucionalizovan način, realizovati neke nove aktivnosti i spajati nespojivo.“, rekla je direktorka Gold gondole Bojana Božanić.

Prvi deo tog projekta, koji kreće od juna, će biti edukacije iz oblasti korišćenja veštačke inteligencije i Chat GPT u hotelijerstvu i unapređenju prepoznatljivosti destinacije.

„Spajajući moderno tradicionalno, prirodu i urbano, ova futuristička kapsula je napravljena domaćom pameću i znanjem kao inicijativa od strane naših partnera iz VOS MODULAR SYTEM-a iz Žablja. Projekat nastavljemo da razvijamo sa firmom Daktela kroz naše edukacije. Oni su naši prvi članovi Members Club-a, a onda idemo dalje sa hotelima i drugim kompanijama.“, dodaje Božanić.

Sa jedne strane Showroom-a tradicionalni zanati,tkanje i predmeti od epoksi smole, a sa druge električni bicikli i nova video igra Gold gondola adventure. Predstavnici medija su novom objektu doživeli kako izgleda ponuda Gold gondole koja spaja autentičnost Zlatibora i savremene tendencije u turizmu i dugutalnoj zabavi. Učesnici pres ture imali su priliku da među prvima probaju novu video igru i osete uzbuđenje tokom prolazeći kroz različite avanture na trasi gondole u virtuelnom svetu.

Zlatiborska Gold gondola postala je prva firma u Srbiji koja je plasirala svoju video igru na globalnoj platformi. Igra Gold gondola Adventure je lansirana na platformi Fortnite, koja broji više od 650 miliona korisnika. Digitalni svet ima snažan potencijal da dopre do velikog broja ljudi, najpre mlađe publike. Ovim poslovnim potezom Gold gondola želi da približi lepote Zlatibora celom svetu, ali i da istovremeno doprinese većoj prepoznatljivosti brenda i podstakne radoznalost kod igrača da istraže stvarne lokacije i aktivnosti koje su ih u virtuelnom okruženju oduševile.

Pres tura na gondoli okupila je predstavnike nacionalnih medija: Pink online, Studio B, Euronews, RTS, TV Prva, Srbija danas, Telegraf, Kurir, 24 sedam, 021, Informer, Ekspres, Srpski telegraf, Republika, a od influensera Danica Manojlović i Boris Radošević.

Izvor: JP Gold gondola

Leave a Comment